sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Umor... tehnic


 la vremuri noi, probleme noi

o colectie de intamplari haioase, cu sanse foarte mari sa fie reale, discutii intre secretare, contabile, operatoare de calculatoare (in general) si baietii de la serviciul tehnic (sau cu cei de la vreo firma specializata in service de calculatoare)

1*
Suport tehnic: Ce model este calculatorul dumneavoastra?
Client: Unul alb...

2*
Client: Buna, Mariana aici. Nu pot sa-mi scot discheta din calculator.
Suport tehnic: Ati incercat sa apasati butonul?
Client: Da, sigur, e chiar blocat.
Suport tehnic: Asta nu suna prea bine. Voi trimite pe cineva.
Client: Nu, stati putin. Inca n-am bagat-o... e inca pe birou... scuze...

3*
Suport tehnic: Apasati pe simbolul "My Computer" din partea stanga a ecranului.
Client: Stanga ta sau stanga mea?



4*
Suport tehnic: Buna ziua. Cu ce va pot ajuta?
Client: Buna... Nu pot sa listez.
Suport tehnic: Puteti va rog sa dati click pe "Start" pentru mine si...
Client: Asculta domnule, te rog sa nu ma iei pe mine cu chestii d-astea tehnice! Ca doar nu-s Bill Gates!!!


5*
Client: Buna, Marta aici, nu pot sa listez. De fiecare data cand incerc, imi spune ca nu poate gasi imprimanta.
Chiar am luat imprimanta si am ridicat-o in fata monitorului si el tot imi spune ca nu o gaseste...

6*
Client: Am o problema daca vreau sa listez cu rosu...
Suport tehnic: Aveti imprimanta color?
Client: Aaaah... multumesc.

7*
Suport tehnic: Ce vedeti pe monitorul dumneavoastra doamna?
Client: E un ursulet pe care prietenul meu mi l-a cumparat de Valentine's day.

8*
Client: Tastatura mea nu mai functioneaza.
Suport tehnic: Sunteti sigur ca e conectata la calculator?
Client: Nu. Nu pot sa vad in spatele calculatorului.
Suport tehnic: Ridicati tastatura si mergeti 10 pasi in spate.
Client:! OK
Suport tehnic: Inca mai aveti tastatura in mana?
Client: Da
Suport tehnic: Asta insemana ca nu e conectata la calculator. Mai vedeti vre-o tastatura pe birou?
Client: Da, mai e una pe aici. Ah... asta merge... multumesc tare mult!


9*
Suport tehnic: Parola dumneavoastra este "a" mic, de la ananas, "V" mare de la Victor, si cifra 7.
Client: Mare sau mica?

10*
Client: Nu pot sa intru pe internet.
Suport tehnic: Ati folosit parola corecta?
Client: Da, sigur. Am vazut-o la colegul meu.
Suport tehnic: Puteti sa-mi spuneti ce parola ati folosit?
Client: Cinci stelute.

11*
Suport tehnic: Ce program anti-virus folositi?
Client: Firefox.
Suport tehnic: Acesta nu este un program anti-virus.
Client: Aa, scuze... Internet Explorer.

12*
Client: Am o maaare problema. Un prieten mi-a pus un screensaver pe calculator, dar de fiecare data cand misc de mouse, dispare...

13*
Suport tehnic: Cum pot sa va ajut?
Client: Scriu primul meu e-mail.
Suport tehnic: OK, si care ar fi problema?
Client: Pai, am scris litera "a" in adresa, dar nu stiu cum sa desenez cerculetul din jurul ei...



de luat aminte...

o zi buna!
marius

Niciun comentariu: